Skip to content

Praktische “Gamechanging” workshops met concrete takeaways

Wij organiseren workshops om mee te helpen om jouw organisatie meer handvatten te geven met betrekking tot:

Onze workshops zijn interactief en gericht op inspiratie, inzicht, actie en resultaat:

  • Inspiratie; aandacht voor best practices
  • Inzicht; meer te weten komen over je eigen organisatie en welke stappen je kan nemen
  • Actie; waar begin je?
  • Resultaat; een concrete implementatieplan waarmee je aan de slag kunt

Wil je ook een workshop plannen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen de workshops geven bij u op locatie. Wij hebben zelf de beschikking over inspirerende locaties in NL en BE. Kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers en locatie.

Workshop Omnichannel

Maak een Omnichannel roadmap

Doelgroep? Alle organisaties die omnichannel ambities hebben

Wat kan ik leren? Hoe organiseer je omnichannel in jullie organisatie

Waarom is dit iets voor mij? Omnichannel, Optichannel, Onlife, Connected Customer… Waar draait het om…? De klant een persoonlijke, optimale, drempelvrije en tijds- en kanaalonafhankelijke shopping ervaring bieden. Dat willen jullie toch ook? In deze workshop leer je hoe je omnichannel kunt implementeren en hoe je een aantal quick wins kan realiseren.

Wat kan ik er in de praktijk mee? Hoe je een logisch stappenplan maakt om als retailer omnichannel te worden. Welke stappen nemen jullie nu al, welke moeten er nog genomen worden en in welke volgorde.

Hoe interactief is de workshop? Naast uitleg over de methodiek, bepalen we gezamenlijk ons startpunt én maken we al een eerste aanzet van een omnichannel roadmap

Meer informatie?

workshop omnichannel

Gamification: How to make work more fun!

Doelgroep? Directie- en managementteam leden van organisaties die hun klantgerichtheid willen optimaliseren, een excellente winkeloperatie nastreven, het maximale willen halen uit hun medewerkers en streven naar maximale klanttevredenheid en maximale omzet.

Wat kan ik leren? Wat is Gamification? Hoe werkt het precies? Wat kan ik ermee in mijn organisatie? In één dagdeel krijg je middels een “Gamestorm” alle ins en outs van Gamification te horen aan de hand van succesvolle cases. Hoe zorg je ervoor dat het personeel betrokken raakt bij de visie van de directie, hoe geef je meer eigenaarschap op de werk-/winkelvloer, hoe haal je het maximale uit mensen en teams zodat uw klanten een perfecte beleving ervaren wat uiteindelijke resulteert in behaalde doelstellingen; meer omzet én hogere klanttevredenheid.

Waarom is dit iets voor mij? Gamification is het toepassen van gamedenken en gametechnieken in niet-game omgevingen. Bij gamification gebruik je spelelementen om gebruikers te motiveren en hun ervaring te verrijken. Door het toepassen van gamification op de werkvloer, zorg je voor eigenaarschap, motivatie en plezier. Medewerkers gaan elkaar inspireren en enthousiasmeren om het elke dag een stapje beter te doen. Gamification maakt werken leuk en resulteert uiteindelijk in een betere performance.

Wat kan ik er in de praktijk mee? Na afloop weet je alles over hoe je Gamification in kunt zetten om de operationele (winkel)executie te optimaliseren en de betrokkenheid van het personeel te vergroten.

Hoe interactief is de workshop? Je werkt al aan de eerste aanzet voor een eigen Gamification programma via een helder stappenplan.

Meer informatie?

A Gamechanging Organization

Doelgroep? Management en directieleden van organisaties

Wat kan ik leren? Wat maakt een organisatie gamechanging? In deze workshop worden de belangrijkste kenmerken en succesfactoren gepresenteerd en stellen we het verbeterpotentieel vast voor jouw eigen organisatie.

Waarom is dit iets voor mij? Omdat je ook het verschil wilt blijven maken en klanten wilt binden. Je krijgt inzicht in wat de belangrijkste kenmerken en succesfactoren zijn van een gamechanging organisatie welke worden uitgelegd aan de hand van succesvolle cases.

Wat kan ik er in de praktijk mee? In jullie organisatie het gesprek aangaan en bespreken waar jullie kunnen verbeteren en hoe jullie “gamechanging” kunnen zijn voor jullie klanten nu en in de toekomst

Hoe interactief is de workshop? We willen graag met jullie samen aan de slag hoe jullie organisatie er voor staat en waar jullie nog in kunnen verbeteren

Meer informatie?

A Gamechanging Organization