Presentatie Webwinkelvakdagen 2019
Op 23 januari 2019 hebben wij de uitkomsten gepresenteerd van de expertgroep “A Gamechanging Organization” van Shopping Tomorrow. Wij (Gamechangerz) zijn aan de slag gegaan met 25 grote retailers om een antwoord te geven op de vraag; Wat zijn de belangrijkste kenmerken en succesfactoren van een “gamechanging” organisatie?
Daniel Pink – Surprising truth about what motivates us
Vergeet alles wat je weet over hoe je mensen moet motiveren, het zit anders in elkaar dan je dacht. Het geheim van goed presteren, plezier en zin in je leven en werk is de intrinsieke motivatie. Dat is je diepe wens om je eigen leven te bepalen, nieuwe dingen te leren en te creëren en bij te dragen aan zinvolle zaken.
Overal aanwezig zijn
Blue Paper “Hoe verander je succesvol in een Omnichannel Organisatie?”
Afgelopen jaar hebben we samen met 35 grote Nederlandse retailers (B2C en B2B) gewerkt aan de vraag “Hoe verander je succesvol in een Omnichannel Organisatie”. In vijf expertgroep bijeenkomsten zijn we hiermee aan de slag gegaan. Wij hebben de uitkomsten beschreven in deze blue paper die ook onderdeel vormt van de nieuwe uitgave van Shopping Tomorrow “Verander Vandaag” . Naast de blue paper hebben we ook een omnichannel scan, welke bestaat uit 20 praktische vragen die je kunt stellen aan je organisatie (MT en directie), om aan de bewustwording en nut en noodzaak van Omnichannel te werken. Mocht je meer willen weten over klantgericht werken neem dan contact met ons op!
De blue paper: bluepaper-go-omnichannel-
Pitstop 50 jaar geleden en nu…
Presentatie Webwinkelvakdagen 2018
Op 25 januari 2018 hebben wij de uitkomsten gepresenteerd van de expertgroep Omnichannel Organisatie van Shopping Tomorrow. Wij (Gamechangerz) zijn aan de slag gegaan met 35 grote retailers om een antwoord te geven op de vraag; Hoe verander je succesvol in een omnichannel organisatie?
expertgroep-omnichannel-organisatie-presentatie-25-1-2018-final2