rivièra maison

Rivièra Maison; Gewoon ‘goed’ is niet goed genoeg!

Rivièra Maison wil graag een interieurmerk aanbieden waar een breed publiek een ‘feel good’ associatie mee heeft. Exclusiviteit, sfeer en service zijn daarbij de kernwaarden. Een collectie neerzetten die warmte uitstraalt en exclusief is, blijft één van de pijlers van Rivièra Maison. Daarnaast staan service en klantvriendelijkheid bij Rivièra Maison in een hoog vaandel.

Vraag van de klant:

Hoe kunnen we onze organisatie inrichten om onze ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren?

Activiteiten:

  • Uitwerken nieuwe organisatiestructuur/besturingsmodel
  • Opzetten financiële en operationele planningscyclus t.b.v. optimalisatie ‘Time to Market ‘ en kalender processen
  • Herontwikkelen primaire processen en overlegstructuren
  • Ontwikkelen roadmap met stappenplan voor implementatie blauwdruk

Resultaten:

  • Implementatieplan met duidelijke fasering deelprojecten
  • Meer focus op leveranciersmanagement, productontwikkeling en planmatig werken door keuze voor buyer-planner organisatie
  • Lagere voorraden en minder nee-verkoop in toekomst door beslissing voor verbetering planningscyclus en betere afstemming tussen commercie en planning

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

2 × drie =